کتاب

مشاوره

فروشگاه

infocochrana@gmail.com

02191691157  –  09120446824

تحلیل آماری با SPSS

آیا به SPSS برای تجزیه و تحلیل آماری خود نیاز دارید؟ موسسه پژوهشی کوکرانا اینجاست. تیم آماری متخصص ما سال ها تجربه کار با SPSS را دارند و می توانند راهنمایی و پشتیبانی لازم را برای استفاده حداکثری از این ابزار قدرتمند ارائه دهند. ما می دانیم که تحلیل نتایج بدست آمده از SPSS می تواند طاقت فرسا باشد، به خصوص برای کسانی که در تحلیل آماری با SPSS تازه وارد هستند. به همین دلیل است که ما آموزش و پشتیبانی جامعی را ارائه می دهیم تا به شما کمک کند.

خدمات ما شامل انجام تحلیل آماری و آموزش آنلاین متناسب با نیاز خاص شما است. چه در خصوص ورود داده، پالایش داده ها یا تجزیه و تحلیل نیاز به کمک داشته باشید، تیم ما می‌تواند راهنمایی و پشتیبانی لازم را ارائه دهد. ما می توانیم با طیف گسترده ای از روش های آماری از جمله آمار توصیفی، تحلیل رگرسیون، تحلیل عاملی اکتشافی و غیره به شما کمک کنیم. در کوکرانا، ما معتقدیم که همه باید به نرم افزارها و آموزش انجام تحلیل آماری دسترسی داشته باشند. به همین دلیل است که ما خدمات خود را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهیم، بنابراین شما می توانید کمکی که نیاز دارید را به راحتی دریافت کنید.

پس چرا باید کوکرانا را انتخاب کنید؟ تیم ما دوستانه و کاملا پاسخگو است و همیشه مایل است برای اطمینان از رضایت شما تلاش بیشتری کند. به علاوه، خدمات ما برای کمک به انجام پروژه شما طراحی شده اند. اجازه ندهید SPSS دیگر شما را بترساند. امروز با کوکرانا تماس بگیرید تا درباره اینکه چگونه می توانیم برای انجام تحلیل آماری با SPSS به شما کمک کنیم بیشتر بدانید.

برای تحلیل آماری با SPSS هر آنچه را که نیاز دارید آموزش داده ایم. در ادامه فهرستی از آموزش های تحلیل آماری با SPSS در اختیارتان قرار گرفته است. با کلیک بر روی هر عنوان می توانید به آموزش مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. در صورتی که در هنگام تحلیل آماری با SPSS سوال و مشکلی داشتید از طریق راه های ارتباطی معرفی شده در خدمت شما عزیزان هستیم !

لیست عناوین آموزش تحلیل آماری با SPSS

امتیاز ۵ از ۵ – ۳ رای
spinner در حال ثبت رای
در کنار این عناوین آموزشی، بر اساس تجربه چندساله خود دوره‌ای جامع از آموزش SPSS مخصوص تحلیل آماری پایان نامه و مقاله به صورت ویدئویی آماده کردیم و در اختیار شما قرار داده ایم. در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش صفر تا صد SPSS به صورت ویدئویی به تمام پروژه‌های SPSS انجام شده در سایت دسترسی دارید. همچنین کد لایسنس آخرین نسخه SPSS به صورت رایگان در اختیارتان قرار گرفته است.

سفارش تحلیل آماری با SPSS

تحلیل آماری با SPSS در موسسه آماری کوکرانا به این صورت است که ابتدا از دانشجو درخواست می شود فایل های مربوط به پایان نامه خود (پروپزال، فصل اول، فصل سوم، نمونه پرسشنامه خام و دیتا + مقاله بیس) را جهت بررسی فرضیات، اهداف، حجم جامعه، حجم نمونه، پرسشنامه و روش تحقیق، از طریق راه های ارتباطی معرفی شده برای موسسه ارسال کند. پس از بررسی فایل ها توسط موسسه، قیمت و زمان انجام کار به دانشجو اعلام می شود.

تحلیل آماری با SPSS

انجام تحلیل آماری با SPSS

ما در موسسه آماری کوکرانا بر اساس فرضیات و آزمون آماری خواسته شده جهت تحلیل آماری در SPSS و نگارش فصل چهارم پایان نامه، مقاله مرجع معرفی می کنیم. قبل از دفاع برای رفع ابهامات دانشجو ویدیو آموزشی ضبط کرده و خط به خط فایل ارسالی را توضیح می دهیم. تمامی اصلاحات قبل و بعد از دفاع را نیز به صورت رایگان انجام می دهیم. ارائه این خدمات است که باعث رضایت دانشجویان از موسسه آماری کوکرنا شده است.

هزینه تحلیل آماری با SPSS

هزینه انجام فصل 4 پایان نامه با SPSS به عوامل متعددی مانند تعداد فرضیه ها، تعداد آزمون های آماری مورد نیاز و نوع آزمون آماری بستگی دارد. با این حال موسسه آماری کوکرانا هزینه تقریبی نگارش کل فصل چهارم (آمار توصیفی + آمار استنباطی + پیوست خروجی نرم افزار + ارسال فایل دیتا + آموزش قبل از دفاع) را در بازه 1 تا 3 میلیون تومان در نظر گرفته است. طبیعی است که اعلام دقیق هزینه قبل از بررسی فایل ها امکان پذیر نیست.

نمونه تحلیل آماری با SPSS

برای آگاهی متقاضیان از کیفیت نگارش تحلیل آماری توسط متخصصین آماری کوکرانا دو نمونه فایل تحلیل آماری با SPSS را برای مشاهده قرار داده ایم. برای دانلود کافیست بر روی لینک فایل مورد نظر کلیک کنید. فایل اول شامل آزمون همبستگی پیرسون و اسپیرمن، آزمون تی تی تک نمونه ای و آزمون فریدمن است. نمونه فایل دوم تحلیل آماری با SPSS نیز شامل آزمون نرمال بودن کولموگروف اسمیرنوف، رگرسیون خطی ساده و چندگانه و رگرسیون گام به گام است.

معرفی نرم افزار SPSS و علت استقبال محققین

SPSS از جمله نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل‌ های آماری، به صورت بسیار گسترده‌ای استفاده می‌شود. افزون بر تحلیل‌های آماری، مدیریت و مستندسازی دیتا نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند. علت استقبال اکثر محققان از نرم افزار SPSS استفاده راحت، ارائه خروجي هاي با محيط گرافيکي بسيار عالي و انجام اکثر آزمون هاي آماري بدون نياز به برنامه نويسي و نيز دارا بودن محيط برنامه نويسي براي کاربران حرفه اي مي باشد.

نرم افزار SPSS توسط کدام شرکت و در چه سالی ساخته شد ؟

شرکت IBM یک شرکت تولید کننده مادر در زمینه نرم افزارها و فناوری‌هایی است که برای تحلیل داده‌ها، گزارش نویسی و مدل سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر این شرکت در ایلینویز شیکاگو در کشور ایالات متحده آمریکا واقع شده است. برنامه آماری SPSS (اس پی اس اس) یکی از تولیدات این شرکت است. در مورد تاریخ اختراع این نرم افزار باید گفت که اولین زمان اختراع به سال 1968 بر می‌گردد.

نرم افزار SPSS برای چه رشته هایی کاربردی دارد ؟

نرم افزار SPSS به پژوهشگران کمک می کند تا از طریق وارد کردن اطلاعات خام در این نرم افزار، به توصیف و تبیین داده ها و تهیه گزارش آماری بپردازند. اگرچه این نرم افزار به نام بسته آماری برای علوم اجتماعی معرفی شده است، اما به این معنا نیست که تنها برای رشته علوم اجتماعی قابل استفاده است. بلکه همه رشته های تحصیلی که نیازمند پردازش و تحلیل آماری داده ها و اطلاعات رشته خود می باشند، می توانند از این نرم افزار استفاده کنند.

پاسخ به سوالات پر تکرار شما عزیزان

نحوه پرداخت سفارش تحلیل آماری با SPSS چگونه است ؟2020-11-26T10:50:29+03:30

در موسسه آماری کوکرانا، نصف هزینه توافق شده به عنوان پیش پرداخت و مابقی در زمان تحویل پروژه دریافت می شود.

مدت زمان انجام تحلیل آماری با SPSS چقدر است ؟2020-11-26T10:50:24+03:30

انجام تحلیل آماری با SPSS در مدت زمان حداکثر یک هفته ای انجام می شود.

موسسه آماری کوکرانا چه چیزی را تضمین می کند ؟2020-11-26T11:00:04+03:30
  • کنترل کیفیت فایل تحلیل آماری انجام شده

  • تحویل به موقع

  • 100 درصد بدون سرقت ادبی

  • 100 درصد محرمانه

  • متناسب با نیازهای دقیق شما

  • اصلاحات رایگان

  • نگارش علمی و دقیق

2024-03-01T15:54:37+03:30

12 دیدگاه

  1. کیا 13 دی 1402 در 3:23 بعد از ظهر - پاسخ

    باسلام واحترام در عنوان من یک متغیر تعاملی هست بین صورت که آموزش صلح در تعامل با نظم بخشی هیجانی بر قلدری استادم گفته اینو باید به صورت متغیر اسمی تبدیل بشه و نظم بخشی هیجانی بالا وپایین در نظر گرفته بشه من 30نفر نمونه دانشآموز قلدر دارم حالاچطوری نظم بخشی انها رو به دو گروه بالا وپایین تقسیم کنم پرشس نامه هیجانی نقطه برش نداشت خودم بین سیصد نفر ازمون گرفتم میلنگین وانحراف معیار رو بدست اوردم براساس اون چطوری گروه رو بدو قسمت بالا وپایین تقسیم کنم
    اگه یک انحراف معیار بالاتر از میانگین بگیرم گروه بالا تعداد خیلی کم میشه
    میتونم میانگین رو به عنوان نقطه برش بگیرم

    • مسعود علی مردی 14 دی 1402 در 10:23 بعد از ظهر - پاسخ

      سلام وقت بخیر عرض ادب برای این که بتونم راهنماییتون کنم بایستی ذکر کنید که آیا کارتون پرسشنامه ای بوده ؟ اگر بله دارای چه طیف لیکرتی ؟ چندتا سوال داشته پرسشنامتون.

  2. بهار 2 دی 1402 در 7:39 بعد از ظهر - پاسخ

    سلام، وقت بخیر آقای علی مردی
    ممنون میشم لطف کنید وقت بگذارید و به این سوالات پاسخ بدید
    آیا ممکنه در نتایج حاصل از تحلیل با smartpls وقتی رابطه بین متغیر مستقل و میانجی و میانجی و وابسته معنادار هست رابطه غیر مستقیم مستقل و وابسته از طریق میانجی غیرمعنادار باشه؟ به چه علت
    و آیا ممکنه وقتی رابطه مستقل و میانجی معنادار نیست رابطه غیر مستقیم مستقل و وابسته از طریق میانجی معنادار باشه؟ به چه علت

    • مسعود علی مردی 3 دی 1402 در 11:22 قبل از ظهر - پاسخ

      سلام وقت بخیر شما سوالتون رو بایستی در صفحه آموزش SmartPLS می پرسیدین.

      1- بله امکانش هست. وقتی که رابطه مستقل و میانجی و میانجی و وابسته به صورت جزئی معنی دار شده باشه این امکان وجود داره. چون آزمونی که داره رابطه غیر مستقیم رو میسنجه دو برابر آزمون های مستقیم در برابر رد فرض صفر محافظه کار تر هست. 2- بله ممکنه این اتفاق هم بیفته زمانی که رابطه بین میانجی و وابسته بسیار معنی دار باشه. در واقع این نتیجه ضعف آزمون های آماری مثل سوبل رو نشون میده. چون این نتیجه منطقی نیست. به طور کلی در این مواقع نتایج با احتیاط باید گزارش و تعمیم داده شوند.

      • بهار 3 دی 1402 در 11:54 قبل از ظهر - پاسخ

        سپاسگزارم
        درست می فرمایید
        عذرخواهی می کنم در مورد سوال دوم در تحلیل من رابطه میانجی و مستقل خیلی قوی هست نه میانجی و وابسته
        در این صورت هم ممکنه چنین اتفاقی بیفته

  3. سارا 26 آبان 1402 در 11:28 قبل از ظهر - پاسخ

    سلام روزخوش
    چرا وقتی رو آموزش تحلیل کوواریانس چند متغیری – آموزش MANCOVA میزنیم توضیحات مدل کانو رو میاره؟

  4. ریحانه 15 بهمن 1401 در 9:05 قبل از ظهر - پاسخ

    با سلام و عرض ادب
    جناب علی مردی، تحلیل متغیرهای جمعیت شناختی چطور با spssانجام میشه؟ منظورم جداول میانگین و انحراف معیار و یا نمودارهای مختلف نیست. آنالیز یا تحلیل این متغیرها و اثرشون بر روی فرضیه ها منظورمه.به عنوان مثال اینکه مثلاً آیا جنسیت روی خرید آنلاین تاثیرگذار بوده یا خیر؟ یا مثلاً سطح تحصیلات چطور؟ برای این آنالیزها باید از چه آزمونی استفاده کرد؟

    • مسعود علی مردی 16 بهمن 1401 در 5:14 قبل از ظهر - پاسخ

      سلام وقت بخیر اگر هدف شما این است که بدانید خرید آنلاین زن ها بیشتر بوده است یا مرد ها می توانید از آزمون تی مستقل استفاده کنید.

      اگر هدف این هست که افراد در تحصیلات مختلف میزان خرید آنلاین متفاوتی دارند می توانید از آزمون آنووا استفاده کنید.

      همه این موارد در صورتی که است که توزیع دیتا نرمال باشد.

      در غیر این صورت بایستی از آزمون های ناپارامتری معادل استفاده کنید.

  5. تلنگ 14 آذر 1401 در 5:28 بعد از ظهر - پاسخ

    با سلام، تحلیل آماری سریع با spss میخواستم

    • مسعود علی مردی 15 آذر 1401 در 6:06 قبل از ظهر - پاسخ

      سلام وقت بخیر برای ارسال سفارش از طریق تلگرام یا تیکت پشتیبانی اطلاع دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

عنوان