آن­گاه که موضوع گردشگری مطرح می­ شود یکی از نخستین سؤالاتی که در ذهن برنامه­ ریزان این صنعت، سیاست گزاران، محققان و علاقه ­مندان آن شکل می­ گیرد این است که مردم چرا به سفر می­ روند. آن ها چرا مقصد مشخصی را برای سفر خود انتخاب می ­کنند و انگیزه ایشان از این انتخاب چیست ؟ تبلور یافتن گردشگری به عنوان یک نیاز، تبدیل شدن آن به عنوان بزرگترین صنعت خدماتی دنیا و تخصصی شدن گردشگری این فرصت را فراهم کرده تا هر مقصدی جهت بهره جستن از منافع حاصل از گردشگری امیدوار باشد، اما مسلماً این کار بدون شناسایی عوامل تاثیر گذار بر انتخاب مقاصد گردشگری توسط گردشگران، برنامه­ریزی و مدیریت استراتژیک امکان پذیر نخواهد بود. بدین لحاظ مشخص شده است که عوامل خاصی در توسعه و تمایز مقصدهای گردشگری تاثیر دارند [..].

در این نوشته قصد داریم تا تعدادی از مقالات داخلی مرتبط با موضوع مقصد گردشگری در اختیارتان گذاریم. مقالات قرار داده شده به شرح زیر است :

1-عوامل موثر در انگيزه گردشگران در انتخاب مقصد گردشگري با تاكيد بر جاذبه هاي روستاهاي مناطق كويري و بياباني

2- بررسی عامل کششی انگیزاننده گردشگران در انتخاب مقصد، مقایسه مقاصد داخلی و خارجی

3- رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب مقاصد گردشگری با استفاده از مدل AHP

4- شناسایی عوامل تأثیرگذار در انتخاب یک مقصد گردشگری سلامت

5- فرايند و عوامل مؤثر در شكل گيري انگاره مقصد گردشگري

6- رسانه های جمعی و انتخاب مقصد گردشگری

7- اولویت بندي و ارزیابی شاخص هاي حکمرانی خوب شهري در شهرهاي مقصد گردشگري

8- تحلیلی بر عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر مقصد در گردشگری شهری

9- تاثیر منابع اطلاعاتی بر تصویر ذهنی از مقصد گردشگری

10- تحلیلی بر فرایند مدیریت تصویر مقصد گردشگری شهری 

11- نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان

 

حجم فایل : 12.4 مگابایت

رمز فایل : Cochrana.com

فرمت : RAR

لینک دانلود